[ [ Jag garvar seriöst på mig! ] ]


Minns ni Idol för ett par-tre år sen när den där Gunilla var med och "sjöng" Fittan sticker fram? Jag vet inte hur fan jag kom till hennes klipp på youtube, från början sökte jag på humorprogrammet Mia och Klara (som jag för övrigt asgravade åt nu ikväll när jag såg för första gången!! herregud.. hahaha! vilka dårar..)
Men iaf, över till fitt-gunilla *haha*
Då iaf, helt plötsligt såg jag ett klipp med henne på högra sidan.. Sen efter det så var jag tvungen att söka efter henne på Google, och kom sen till nån tjejs blogg där hon hade lagt ut det där youtubeklippet.. Och jag fick lite av en chock av alla kommentarer det blogginlägget hade fått.. fick reda på lite info om den här konstiga människan som ställer upp med en sån låt i Idol.. Jag vart så jävla nyfiken.. som jag alltid är.. :)
Först vart jag paff över att hon ENS var en tjej! Jag såg aldrig det avsnittet på tv nämligen o har bara sett några sek på senare år och dagar och hört folk sjunga o prata om den.. Sen har människan tydligen en dotter också! =O (inte för att jag är så jävla snygg) men eftersom hon är så jävla okvinnlig med basröst o hela helvete (o jävligt ful för den delen med) så var jag helt säker på att hon var homosexuell eller nåt.. men Icke.. hahah!
Hon ställde tydligen upp i programmet bara för att hon var så jävla trött på den där juryn :D Bra där! *garv*
Sen låter hon inte sin dotter gå i klänning för att det är så tjejigt.. Men Det jag fortfarande undrar.. Hur fan gammal är hon?? Jag kan fan inte avgöra det när jag ser na...
Godnatt


Kommentarer
Postat av: Veronica

Haha jag va tvungen att kolla på henne.Vilken knäppis!

2008-07-21 @ 08:53:49
URL: http://vera82.blogg.se/
Postat av: MickanMickan

jaa eller hur! haha.. helt skadad.. men iskallt ändå ju :D

2008-07-21 @ 18:05:23
URL: http://schnajjgol.blogg.se/

Kasta in ett par rader!:

Namn:
Jag vill vara kvar!

En sån där E-postadress varsegod: (publiceras ej)

En sån där URL/Bloggadress varsegod:

En sån där kommentar varsegod:

Trackback