[ [ Jag har gjort det igen.. ] ]


Jag har totalt kastat sönder min cam i ren jävla ilska.. Mitt humör är INTE bra idag, så sjukt lättretlig hela dagen, dåligt tålamod (vilket jag iofs jämt har, men inte som idag) och bara jävligt förbannad.. Snackade på msn med syrran, skulle dra på min cam, och den hade nån jävla inställning (som retar gallfeber på mig!) så man knappt såg mig alls, och dessutom ist en jävla bild på en klippa från typ Australien! Och den var där när jag precis köpt den, o jag fick inte bort den då så Mimi fick fixa det,, men nu helt plötsligt var det där inställt Igen! och jag hittade verkligen inte vart man ändrade trots att jag såg förut när mimi visade vart hon ändrade.. Så jag fick psykbryt ist, slet ur den, kastade den genom hela rummet så det flög en massa bitar och GUD SÅ JÄVLA SKÖNT DET VAR!!!
För jag skiter totalt i den, den var inge dyr alls, och jag använde den aldrig längre för jag är ändå inge rolig när jag har den på, så det där bjussade jag fan på... Och nu känns det såå mkt bättre...
Jag är ju fan helt körd i huvudet....I know... men ibland blir jag lite sur dåråå... *haha*

Usch...




Kommentarer

Kasta in ett par rader!:

Namn:
Jag vill vara kvar!

En sån där E-postadress varsegod: (publiceras ej)

En sån där URL/Bloggadress varsegod:

En sån där kommentar varsegod:

Trackback