[ [ Körkort i Irak? ] ]


Det slog mig nu vad Mimi höll på och bubblade om i onsdags.. Haha vilken spårad jävel hon är alltså.. Hade glömt bort det.. Hon har haft en fråga som hon har ställt sig själv i huvudet i en veckas tid nu, Vad är det för åldersgräns för att ta körkort i Irak?
Jag och Rebeca fattade givetvis inte ett skit.. Så vi frågade varför hon ställt sig just Den frågan, ist för typ livets mening, om det finns nåt land som inte ligger i Europa men ändå är med i Eu, typ.. ''Hej jag ska åka till Irak och ta körkort!'' eller vadå? haha.. Hon svarade:
''Nej jag bara undrar, eftersom det finns typ 7 åringar som kör pansarvagnar där nere så lär det inte finnas nå jävla åldersgräns på körkort..''
Sant... men det är det nog ska du se vännen.. Du får väl prova helt enkelt.. Skippa bartenderutbildningen på Mallis om 2 veckor, dra till Irak och ta reda på "the big question" ist! :) Fast jag kommer dock Aldrig släppa iväg dig till det där landet ändå!
Onödig spekulering skulle JAG vilja säga dårå... Men men.. Det är fan Mimi.. det var ju inte otippat direkt..

Nej om man skulle ta och pallra sig iväg till affären och köpa cigg tro..? Jo men visst...
Hörs så länge och puss i ljumsken!



Kommentarer
Postat av: Mimi

:P Jag har aldrig sagt att jag är 100% frisk! 8)

2008-07-30 @ 16:25:00
URL: http://hktc.blogg.se/

Kasta in ett par rader!:

Namn:
Jag vill vara kvar!

En sån där E-postadress varsegod: (publiceras ej)

En sån där URL/Bloggadress varsegod:

En sån där kommentar varsegod:

Trackback