[ [ Kryssning 2/8!! ] ]


Nu har jag och Linda varit och bokat kryssning den 2 aug! wohoo!
Nu sitter vi här hos mamma och dom och väntar på syrran som ska duscha och sen följa med oss till stan och äta sallad på Cupido.. Och nu när vi sitter här och väntar så slog det mig att va fan, Vilken båt åker vi med!??
Vi vet att det är en av tvillingbåtarna, Symphony eller Serenade.. men vi tror inte hon sa exakt vilken och det står inte på pappret.. *haha* Smidigt..:)
Men allt gick kanon och det blev 645 kr per skalle, och då är bussresa dit, inräknad och ett bokat bord på a la carte första kvällen! Vi bokade inget matgrejjs till andra kvällen för vi är lite osäkra på hur mycket man pallar äta dagen efter likosm *haha* så då kan man lika gärna köpa DÅ på plats ist, beroende hur mkt man orkar... Inte så bra om man bokat värsta buffén, sen är man så bakis att man får i sig typ en gurkbit bara :/ SÅ rik är man ju inte...
Nu ska vi kila iväg och äta, och jag ska byta en väska jag fick av mamma i present :)


Kommentarer

Kasta in ett par rader!:

Namn:
Jag vill vara kvar!

En sån där E-postadress varsegod: (publiceras ej)

En sån där URL/Bloggadress varsegod:

En sån där kommentar varsegod:

Trackback