[ [ Läget då? ] ]


                                      
Jag kanske "snart" blir faster! :)
Storebror och hans tjej ska rikta in sig på att skaffa knodd efter att dom varit i Italien nu i Aug nån gång... Hihih
Så man vet aldrig... Om ett år kanske man har ett syskonbarn.. Fan vad kul!
Magnus av alla! Jag får inte ihop det på nåt vis ändå, MIN storebror- farsa! =O


Sitter här och väntar på Linda.. Snart bär det av till stranden! Skönt värre.. Jag MÅSTE fan skaffa mig lite färg, det här går inte längre nu alltså! Mina ben är vitare än det vitaste liket..! Jag ser inte frisk ut iallafall.. *hahah*



Kommentarer

Kasta in ett par rader!:

Namn:
Jag vill vara kvar!

En sån där E-postadress varsegod: (publiceras ej)

En sån där URL/Bloggadress varsegod:

En sån där kommentar varsegod:

Trackback