[ [ Mickan Motorcykelmekare (!?) ] ]


Tror jag garvar ihjäl mig  *haha*
En ung tjej klädd i tunika, sminkad, totalt ointresserad och ovetandes om motorcyklar och med små sandaler på fötterna.
Hur kan man tro att en sån jänta jobbar inne på Lelle's motorcykelverkstad??
Jag stog ute och rökte på lunchen, en bil stannar och ut kliver en pappa med sina två söner, varpå han frågar mig:
''Vart har Du entren nånstans då?''
Och inte nog med det, så står det klart och tydligt LELLES på en skylt ovanför dörren som dessutom sticker ut från väggen med en stor pelare ner till marken, som håller upp den... haha öhh..? Jag tyckte det var lite roligt...
Jag- på en motorcykelverkstad... *fnissar hysteriskt*

I love my dad! Det är ett som är säkert! Vi var på banken idag, och jag får ta lån om pappa står med på pappret som lånetagare, och han gick med på det! =) Tack papps! <3
Så nu är det till att leta efter lägenhet!! Men det lilla problemet är att kvinnan räknade ut att det nog kommer bli ganska mkt i månaden,, så det kan bli jävligt kärvt tyvärr.. Jag vill ju ändå kunna leva liiite också.. Så i höst ska jag börja spara på mitt sparkonto ca 1000 kr i månaden bara för att känna på om jag skulle klara det..:/ Och min tanke är Big No..
Men det återstår att se...Om inte, så har jag ju iaf sparat ihop till utlandsresan nästa sommar då haha! =)

Kommentarer

Kasta in ett par rader!:

Namn:
Jag vill vara kvar!

En sån där E-postadress varsegod: (publiceras ej)

En sån där URL/Bloggadress varsegod:

En sån där kommentar varsegod:

Trackback