[ [ öhh..? ] ]


Den här sidan har ju verkligen problem...
Varför står det att jag är 25 år här? Jag har ju ändå inte fyllt det än? För fan 6 dagar kvar!!
Sidor brukar ju uppdatera åldern den dagen man fyller år.. äh.. aja.. bara en störande sak..
Snart ska jag tvätta... Bah! Jag orkar inte.. Men det MÅSTE göras innan helgen som kommer..!
Jag ska då göra Pärlande vitvinsbål :)

1 flaska Vitt vin
1 flaska Fruktsoda
1 dl Limejuice
2-3 st Kiwifrukter
1 Citron
5-10 cl Gin eller Vodka
Iskuber

Mums! och sen ska jag ha i typ nån annan frukt oxå.. kanske jordgubbar eller stjärnfrukt eller nåt.. det blir kanon det :D
Och till fika bjuder jag på en gräddtårta med jordgubbar och sånt, och en After Eightkaka.. Fy fan vad gott....! Vill ha NU!




Kommentarer

Kasta in ett par rader!:

Namn:
Jag vill vara kvar!

En sån där E-postadress varsegod: (publiceras ej)

En sån där URL/Bloggadress varsegod:

En sån där kommentar varsegod:

Trackback