[ [ Serenade och ny väska ] ]


Visst hittade jag en ny väska allt! :) Den är så söt så! Men lite små-fundersam är jag ändå.. den har så pass konstiga mönster så jag tror inte riktigt den passar till allt... Äh! Jag får väl börja köpa fler väskor då, så jag har till allt *haha*

När jag kom hem såg jag till min förvåning att det VISST står vilken båt vi ska åka med *haha!* Vi ska guppa iväg med Silja Serenade :) Nog för att det är Noll skillnad på dom, men jag har bara tidigare åkt Symphony.. Vad roligt!! Med den där gågatan genom hela båtfan...hihii... så mysigt...

Sen var jag bara tvungen att lägga upp en ful bild på syrran.. Hon tappade uppfattningen ett tag där på fyllan när vi knallade hem från krogen i söndags-morse. Hon fångade en liten fjäder, men hon bubblade om att hon hade en stackars fågel i handen.. Ja, en kolibri då isf...xD


                      


Kommentarer

Kasta in ett par rader!:

Namn:
Jag vill vara kvar!

En sån där E-postadress varsegod: (publiceras ej)

En sån där URL/Bloggadress varsegod:

En sån där kommentar varsegod:

Trackback