[ Dagens asgarv! xD ]


Hahah jag tror jag garvar ihjäl mig!
Jag tar det från första början.. Men först vill jag påpeka att det Inte är lika roligt för dom som inte känner min kära mor..
Well.. För några år sen (från 2002-2003) jobbade jag o mamma ihop på ett- för övrigt- jävla skitföretag som hette Göfab.. Mamma var chefen och jag en av dom vanliga anställda.
I den gallerian eller vad man nu ska kalla det, fanns också den Dåvarande mataffären Rimi, där vi brukade springa in och köpa lunch dom dagarna vi inte hade det med oss..Varav en skittrevlig tjej som jobbade där, som jag brukade byta några ord extra med, ibland..
Så.. Nu några år senare, såg jag till min förvåning att den tjejen jobbar Här i Gottsunda på Ica numera!
Och sen var det igång igen, man byter några extra ord nu igen när man är in och handlar där..
Idag var jag in där, står och småsnackar lite medans jag packar i kassen..
Konversationen: (har konstigt nog fortfarande inte frågat vad hon heter)

Hon: Vet du hur det gått för dom andra då? Vad gör dom andra nu förtiden?
Jag:
Nee.. Jag har faktiskt ingen kontakt alls med nån, men det är en tjej som jag nästan kan tänka mig, inte gått nå bra för iaf för hon fick ju nå jäkla ryck då på Göfab och lades in på psyket och hade sig! Det var ett jäkla kalabalik me det där (Det var en anställd hos oss som hade lite småproblem med saker o ting, alkoholproblem  emellanåt också..tråkigt men sant)
Hon: Jaa... Var inte det hon.. hade inte hon kort, spretigt hår? Var det inte hon som var chef eller nåt..?
Jag: Jaa.. P- - - - -    ja! Ja det hade hon..! (nämner inga namn me tanke på vad jag pratar om, även fast det gått några år)
Hon: Ja, jag förstog nästan det vettu! haha!

Då slog det mig att det var morsan hon pratade om! Hahah, jag visste inte att hon inte visste att det var min mamma som var chefen.. Men där var det roliga iaf! Just meningen "Jag försotg det vettu!"
För känner man morsan så är det inte konstigt, när tex en sån här sak händer, att nån antar att det är Hon..
Men nu menar jag inte att morsan är nå jävla psykfall så, men hon är lite speciell *asgarv*
Gud vad hon måste skämts efteråt.. Och om jag hade tänkt på vad liksom egtligen hon menade, så hade jag nog hållit käften om att det var Min mamma, men efterklok som man är....hmpf..
Jag hade iaf skämst som fan, om jag hade antagit att ett "psykfall" som det pratades om, var personens morsa hahha!!

Tack syster!
För att du fixat någelunda design på min blogg!
En annan sitter ju som en lobotomerad jävla lerfigur och fattar inte ett jota av det haha :D
Du förtjänar att  vara med här, med din sexiga nuna tycker jag :)



Kommentarer

Kasta in ett par rader!:

Namn:
Jag vill vara kvar!

En sån där E-postadress varsegod: (publiceras ej)

En sån där URL/Bloggadress varsegod:

En sån där kommentar varsegod:

Trackback