[ Njuta av solen idag igen kanske? ]



Det är väl fan lika bra att passa på nu när den är framme tycker jag.. imorn är den väl borta igen -.-
Och kommer tillbaka i Juli eller nåt..
Såå.. Planerna för idag är väl att följa med Thessan och Mich ner till gipen och ligga och sola en stund, dricka lite kaffe och vem vet? Kanske korsord idag igen haha :) Korsord is the shit!
Ojj ojj vad det kliar på min hud! Värmeutslag från igår.. jag är inte direkt bränd i övrigt,, syns nääästan ingen skillnad, men det kliar nå satan emellanåt! Så jag ska nog följa Lindas råd, att smörja in mig,, så "färgen" håller i sig.. *garv*
Usch.. Så måste jag boka in tvättid också.. helst till imorn! Jag orkar inte!
Hatar att tvätta.. eller.. kanske inte tvättandet i sig, men just det att åka upp och ner 6 våningar stup i kvarten!
När dessutom grannarna är helt jävla mongoloida i hjärnan.. kollar på en som att man är helt jävla hjärndöd, om man hejjar på dom.. Ok förlåt, jag ska aldrig mer göra om det...(haha helt otroligt) Nej fy Fan, jag SKA härifrån, snarast!! I hate this place nå fruktansvärt!
Nu ska jag göra mig i ordning och dra iväg och få färg!


Kommentarer

Kasta in ett par rader!:

Namn:
Jag vill vara kvar!

En sån där E-postadress varsegod: (publiceras ej)

En sån där URL/Bloggadress varsegod:

En sån där kommentar varsegod:

Trackback