[ [ FAN TA ALLT!!!! ] ]


Fy fan... nu kommer jag snart göra en PsykfallMickan-för-ca-5-månader-sen-på-fyllan... 
Jag KOMMER en vacker dag läggas in på psyket... Vet inte hur jag ska få fram allt.. jag blir tokig.. vad är det som händer? Varför är JAG den fucking drabbade hela jävla tiden!?? Varför händer ALLT SKIT när allt redan ÄR skit??
Varför? Varför? Varför? Varför?
Vad kommer härnäst?
Jag blir rånad nästa gång jag går ut.. Jag får en TILL oväntad räkning på nåt jävla skit som inte har blivit betalt sen 3 år tillbaks eller nåt, jag blir nerslagen och blir en grönsak så pappa sitter där med mina 700.000 på halsen sen... hm... vad är det mer.. JO! Jag blir väl såklart av med jobbet också! och sitter där arbetslös med NOLL pengar.. och JO! Besiktningen går åt helvete också så jag får BETALA 10 papp eller nåt...
Det här är en skitsak men nu rann bägarjäveln över... Nu är jag så jävla less på att vara Kalle Anka... otur tammefan hela tiden... jävla fittliv...  Balkongen nästa..

FUCK POSITIVT JÄVLA TÄNKANDE!!!!
inte så jävla lätt när allt går åt helvete hela JÄVLA tiden..



Kommentarer

Kasta in ett par rader!:

Namn:
Jag vill vara kvar!

En sån där E-postadress varsegod: (publiceras ej)

En sån där URL/Bloggadress varsegod:

En sån där kommentar varsegod:

Trackback