[ [ garvanfall, bluebox och handpenning ] ]



                                     

Dessa två söta saker köpte jag alldeles nyss från www.bluebox.se =) kakeldekor och en badanka till badrummet i min nya lägenhet! Var till banken idag och skrev på låneansökan samt betalade handpenningen.. wohoo! Nu är det bara att vänta...

tick...tack...tick..tack... there yet?
Nehepp.....:/

Hur smidig är man på en skala när man får ett skrattanfall i telefonen med en kund som ringer!?? Jag skulle svara och hade sekundrarna innan stått och garvat åt en galet fånig grej, trodde jag hade skrattat färdigt, men så fel jag hade då! fick inte fram "välkommen till barnbokhandeln, det är Mickan!" ! *hahah* Det var så jävla jobbigt och pinsamt!! Förhoppningsvis lät det väl bara som att jag fick ett hostanfall... (men förmodligen inte) *hrm..hrm..* asg

Pratade med pappa idag, och försäkrade honom att han inte behöver vara orlig att jag ska fucka till nåt, jag kommer inte sätta honom i skiten, ang lånet (eftersom han står med på papprena)
- och du behöver inte vara orolig att jag ska sätta dig i skiten, pappa..
- ne gumman det är lugnt.. jag litar på dig.. du är ju tack och lov inte som mor din, som bara sprätter pengar hej vilt!

haha LOL



Kommentarer
Postat av: Veronica

Hej!! skulle du komma idag??

Hör av dig!

Kram

2008-11-08 @ 07:05:53
URL: http://vera82.blogg.se/

Kasta in ett par rader!:

Namn:
Jag vill vara kvar!

En sån där E-postadress varsegod: (publiceras ej)

En sån där URL/Bloggadress varsegod:

En sån där kommentar varsegod:

Trackback