[ [ Julmys och glöggkväll ] ]


"Crossfire vs. Al Azif- Lady"  går igång i örat på mig klockan 10 imorse..
"Vad fan är det som låter?? va fan ligger jag på?? ahaaa.. mobilen....zzznark"  Linda!
Hon undrar när jag hade tänkt dyka upp...
Öum.. dyka upp? Just fan.. jag ska ju dit och julmysa idag.. Baka pepparkakor, knäck o lussebullar och grejjer..!

Så.. Klockan 15 var jag hemma hos Linda ordninggjord och klar.. och ni kan ju räkna ut vilka lussebullar JAG gjorde...;P Kände att det inte gick så bra för mig så blev lite allt möjligt (amatör..!) *hahah*

Några timmar senare blev det glöggkväll hos Jenny och Micke.. Men blev inte så många kort därifrån.. orkade inte dra upp åbäket och trilskas.. Men fick däremot med att par riktigt jäkla heta på mig och Micke xD

               
               
               



Kommentarer
Postat av: Veronica

Hmm,svårt att gissa vilken du gjort ;-)

2008-12-01 @ 18:54:02
URL: http://vera82.blogg.se/

Kasta in ett par rader!:

Namn:
Jag vill vara kvar!

En sån där E-postadress varsegod: (publiceras ej)

En sån där URL/Bloggadress varsegod:

En sån där kommentar varsegod:

Trackback