[ [ hur kunde jag missa??? ] ]


http://www.youtube.com/watch?v=vAg5ZOZfVLo

Under denna helg hos mamma & company, har jag suttit och fått utlopp för min musikabstinens via Youtube, då jag inte vågar röra syrrans alla jävla barnsäkra program och konstigheter hon har på sin dator..
Hittade då ett klipp från Idol när Amanda Jenssen uppträder och sjunger Hallelujah.. Hur kunde jag missa det avsnittet Då??? Jag kan inte fatta det... Jag följde nästan Idol den omgången på blodigt allvar.. och var då tvungen att missa just DET avsnitttet! Först och främst för att det är just DEN låten och för det andra för att det är Amanda med sin mirakel-röst som sjunger den, får rysningar bara jag tänker på det... Och Kishtis reaktion.. :'( :D helt galet... vilken jävla känsla det måste vart.. en sån där stående ovation (eller va man säger) och att flera började grina..



Kollade även på google nyligen, på Kurt Nilsen.. hittade denna kommentar om honom, av en Australiensk domare.. HAHAH!
"Du sjunger som en ängel, men du ser ut som en hobbit. Hade det här varit Midgård-Idol, hade du vunnit lätt "

Men tyvärr så har han ju rätt... människan är ju verkligen inget att hänga i julgranen i utseende! *garvar hysteriskt*



Kommentarer

Kasta in ett par rader!:

Namn:
Jag vill vara kvar!

En sån där E-postadress varsegod: (publiceras ej)

En sån där URL/Bloggadress varsegod:

En sån där kommentar varsegod:

Trackback