[ [ Herregud!! ] ]


Hahah! Jag klippte mig idag.. och det vart lite VÄL kort!! Men jag börjar gilla det mer och mer nu.. jag ser ut som ett busigt litet troll på riktgit.. *hih* och det kan ju va lite sött kanske ibland...:P
Va fan! Det växer ju ut liksom! Inte direkt världens förlust.. ok jag saknar ju mitt långa "fina" hår men.. äh.. Roligt och trixa lite också! Jag lägger ut bild, men det säger INTE mkt, för man ser ju ut som ett jävla ägg i mobilkameran, men det ger en liten vink av hur jag ser ut iallafall..

                                  
                  



Kommentarer
Postat av: Veronica

Det va SUPERFINT ju va klagar du för?? :-D

2008-09-02 @ 09:28:42
URL: http://vera82.blogg.se/
Postat av: Mickan

haha! jo det är fint, men det skulle inte va så HÄR kort! jag kan inte ens sätta upp det! men som sagt, det växer ju ut och om typ en månad så ahr jag ju den längden det skulle va från början iaf så..typ :P

2008-09-02 @ 21:59:51
Postat av: Grandinar'n

Du måste ha gått ner massor sen jag såg dig sist!! Hur lyckas du? Give me some tips woman!:)

2008-09-03 @ 07:55:28
URL: http://ceekaay.blogg.se/
Postat av: Mickan

Svar Grandinarn: Hahah men herregud när sågs vi sist då egentligen.. det måste ju varit Innan jag gick ner alla 17 kg! o de var ju länge sen, nu har jag gått upp några igen :D men jag gymmade och åt rätt.. eller ja, MYCKET bättre än innan iaf!

2008-09-03 @ 18:13:24

Kasta in ett par rader!:

Namn:
Jag vill vara kvar!

En sån där E-postadress varsegod: (publiceras ej)

En sån där URL/Bloggadress varsegod:

En sån där kommentar varsegod:

Trackback