[ [ Kan man ha mer otur?? ] ]


Vi skulle gå till vårat gym idag och börja ta tag i oss själva igen nu, efter 1 års slöande.. Vi traskar dit i godan ro, intet ont anande, kommer fram till dörren.. Vad fan nu då? Skylten ligger på marken, 'Hennes'-loggan står inte kvar på fönstrena!
Skiten har lagt ner!! :O
Vi står där som två fån med chockade miner och endast får fram "Va fan.. Öööh??" då en karl som står där utanför en liten bit bort, talar om att Kicki och Marie håller på att stänga igen, och just då -när vi står där- håller på där uppe och säljer ut alla maskiner... Så jävla konstigt! Där kommer vi och är skitmotiverade och så finns det inget kvar! *hahah* Men men... Bara att sätta igång att leta nytt ställe nu då... damnit... hmpf...

R.I.P HENNES TRÄNINGSCENTER....


Så då tog vi våra Ving-kataloger och satte oss på Cappuccino och drömde oss bort en stund, över en cola istället...:)

                                                       


Kommentarer
Postat av: Grandinar'n

Svar:

Vet inte alls faktiskt... Jag vet bara vem hon är. Har träffat henne ett par ggr. Jag får all info från Sanna som hänger med henne lite då o då... Men jag tror dom mår bra. :)

2008-09-03 @ 07:54:01
URL: http://ceekaay.blogg.se/
Postat av: Veronica

....som sagt ,måste ses!!!

Kommer du när Maja fyller 2 ?? :-)

2008-09-03 @ 09:22:06
URL: http://vera82.blogg.se/
Postat av: Mickan

Ja det måste vi göra! Och ja, det skulle jag faktiskt kunna göra! :) Fast det är ju ett tag kvar så det kan man snacka om lite senare också.. men jag har ju inget planerat då iaf, så den dagen kan bokas upp :D

2008-09-03 @ 18:06:06
URL: http://schnajjgol.blogg.se/

Kasta in ett par rader!:

Namn:
Jag vill vara kvar!

En sån där E-postadress varsegod: (publiceras ej)

En sån där URL/Bloggadress varsegod:

En sån där kommentar varsegod:

Trackback