[ [ -en runda i Rimbo- ] ]


Har flummat runt i lastbilen med mamma idag.. Den här gången lyckades vi! inget ner i diket, inga förlorade minnen! Inte ens en ynka backspegel pajjad. Vi kom hem i tid idag... Tillbaka i Muppsala runt 16 tiden! Go oss! Go oss!


Satt nyss och kollade på Halv åtta hos mig..
'fastnade' för en av personerna.. en av dom yngsta..
Jag har nog aldrig sett värre brud att vara divig!! usch!
Skickade ett sms till mamma och sa att hon skulle observera det lilla äcklet..
Fick svar efter ett par minuter..
haha inte bara jag som tyckte så verkar det som.. yeey!

- "Jag vet, vi tålde inte heller lillfittan! Sa nyss till monsterpappi (morsans sambo- deras lilla interna skämt just nu) att om jag träffa na IRL skulle jag hata na!"

Skulle högst troligen Jag med göra... Jävla brud och vara fläng... har totalt hakat upp mig på idioten nu! Jävla besserwisser... hatar såna människor som ska vara så förbannat jävla märkvärdiga hela tiden... gaaah!!

Rökpaus.... Hej hopp!



Kommentarer

Kasta in ett par rader!:

Namn:
Jag vill vara kvar!

En sån där E-postadress varsegod: (publiceras ej)

En sån där URL/Bloggadress varsegod:

En sån där kommentar varsegod:

Trackback