[ [ operation balkong! ] ]


Min balkong ska bli den mysigaste i hela Salabacke!


En sån här hängstol ska jag få av mamma

Dom har 2 stycken som bara ligger o samlar damm..
En oöppnad dessutom..
Hon frågade om jag ville ha en av dom. Dum fråga svarade jag.
För att få den mysigaste balkongen i hela Salabacke ska jag :

-Trixa upp en hängstol (helst så att man kan sitta i den också utan att krashlanda..)
-Spackla ena väggen, måla ny vit färg och göra en egen läcker väggmålning
-Sätta upp en liten vägghylla att ha små murgrönor på (tror jag dom heter)
-Ta bort den gröna fejk-gräsmatts-mattan som jag misstänker starkt är orsaken till att balkongen stinker 50års inrökt lägenhet (!!) om man inte har öppet! PAAIN!!
-Ev lägga dit en ny, fast förmodligen skita i det...
-Lite fler växter


Oh la la ;)


Kommentarer

Kasta in ett par rader!:

Namn:
Jag vill vara kvar!

En sån där E-postadress varsegod: (publiceras ej)

En sån där URL/Bloggadress varsegod:

En sån där kommentar varsegod:

Trackback