[ [ Oasen påbörjad ] ]


Var till Plantagen med pappa idag..
Och NU är jag pank kan jag lova!!
Efter lördag så kommer jag inte ha några pengar alls... antagligen..
Får trösta mig med att lönen smyger sig på, inte många dagar efter det :)

Jag köpte:
2 st krukor
Massa olika frön
Växtnäring
Jord (som tydligen var fel för att så frön i, fick jag reda på ikväll av en kompis hmpf..)
Ett ljus som jag tänkte sätta på Pelles grav

Nu har jag sått:
Citronbasilika-frön
Koriander-frön
Smultron-frön
Avokado-kärna
Blom-frön (som hette 'Blommor för fjärilar'. Färgen och nektarn som drar till sig dom tydligen.. sött :)
...samt en mangokärna som ligger i blöt i 5 dagar innan man ska sätta ner den i jorden


Jävlarimej!
Här ska planteras för bövelen! och växas!


Kommentarer
Postat av: Veronica

Hej gumman!! När kommer du och hälsar på?

Jag vet jag ska också hälsa på men det är lite pyssel med 2 små barn och inget körkort :-p

2009-04-17 @ 08:38:53
URL: http://vera82.blogg.se/
Postat av: satu

Haha nej Sabine är Miras kompis. Sladdis lillebror är ju bara 5år, som min äldsta dotter Vanessa. (;

2009-04-19 @ 16:50:36
URL: http://snajgel.blogg.se/
Postat av: Veronica

Jo det är bara bra.

Man börjar komma tillbaka till verkligheten.

Man svävade på små rosa moln i början och var inte ett dugg trött men nu börjar tröttheten smyga sig på.

Vore jättekul om du kunde komma nåt iaf.

Häromdagen såg jag Tessan gå förbi vårat fönster :-)

Hälsa henne.Hon får ta och komma över och fika med mig ;-)Vi bor på nr 6.

Kram

Kram

2009-04-20 @ 08:27:06
URL: http://vera82.blogg.se/

Kasta in ett par rader!:

Namn:
Jag vill vara kvar!

En sån där E-postadress varsegod: (publiceras ej)

En sån där URL/Bloggadress varsegod:

En sån där kommentar varsegod:

Trackback