[ [ Party Party!! ] ]


Eller inte...

Sitter här i min ensamhet och börjar smått ana att jag är lite väl naiv att tro att det blir nå drag för min del.
Jobbade idag, dött som i graven (!!) så vi stängde 15.30 istället.
Jag ringde syster ang om dom ev skulle dyka upp när dom var klara på stan.
Det har hattats och dattats fram och tillbaka nu i evigheter och låtit  "Jag ringer om en kvart!!"  ( aka En timme )

4 timmar har nu gått och det har ännu inte kommits så mycket längre än att dom sitter på taket ovanpå JC och super och troligen inte kommer dyka upp heller  *haha*  Hmmm...

Meen.. Jag har ju mina alkoläsker.. Jag tänker dricka dom ändå...
Tänk för att det ska jag!
Vare sig jag kommer sitta själv hela kvällen!

                    

Ja.. som sagt... Det var mycket å göra på jobbet... *haha*
Trevlig valborg på er som lyckas fira det!



Kommentarer

Kasta in ett par rader!:

Namn:
Jag vill vara kvar!

En sån där E-postadress varsegod: (publiceras ej)

En sån där URL/Bloggadress varsegod:

En sån där kommentar varsegod:

Trackback