[ [ vilken jävla mongofamilj... ] ]


...jag har!  *asgarvar*  sitter och läser systers blogg. Var bara tvungen att kopiera ett inlägg hon har gjort. Min familj (eller min morsa mer specifikt) är ju fan störd :D


Ur lillsysters blogg:
" Stod precis och diskuterade det otroligt skojjiga ämnet om vad som händer med oss i familjen om vi skulle kola. dvs om vi har någon familjegrav eller hur det nu blir. Mamma tyckte inte det lät så logiskt eftersom hela vårt nät av familjemedlemmar skulle uppgå till typ 30 pers i och med att hon har barn med två olika karlar och är tillsammans med en tredje just nu. (Förr så fick man ju ligga bredvid den man var gift med.. ja jag säger då det, tvåtusentalet....)

Sen kom hon på det...:


Mamma: "Nej men vafan jag ska ju inte ens ligga i någon grav!"

Jag: "Nehe vart ska du då?"

Mamma: "Jag ska frystorkas och spridas ut"

Jag: "frystorkas?"

Mamma: "ja jag vill då fan inte brännas, ni kan frystorka mig och sprida ut mig... över en hundkennel eller något. Så får de nånting att gnaga på också. Kasta in benen där, eller så kan ni ju göra Frolic av mig....!"

Jag: "Din sjuka jävel.."

Och så fnittrade hon lite och återgick till matlagningen.... "



Kommentarer

Kasta in ett par rader!:

Namn:
Jag vill vara kvar!

En sån där E-postadress varsegod: (publiceras ej)

En sån där URL/Bloggadress varsegod:

En sån där kommentar varsegod:

Trackback