[ [ WHAT!? ] ]


Hur FAN kan man vara så jävla lik en kändis, som den här bruden!?
Finns väl ingen människa som inte ser vem den här tjejen är grymt lik... omg..

Denna tjej heter Nadia Dina Ariqat och är som sagt INTE den tjej man kan tro!





Köpte lite kläder idag föresten. Tyvärr insåg jag när jag kom hem att byxorna var exakt likadana som mina senaste jag köpte, fast dom här har massa lappar på. Med andra ord= Sitter ÅT helvete.. Förstår inte varför jag aldrig kan inse det redan i butiken utan alltid först när jag kommit hem!


Ska gå och byta brallsen imorn igen. Tror jag ska satsa på dom trasiga svarta ist som jag tänkte ta först.

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Nej men fan det funkar inte.. Fick du upp en gul ruta som vanligt där videon ska vara? (när du håller på att göra inlägget alltså)

Det får inte jag längre.. och bokstäverna som står för Fet, Kursiv och Understuket är ändrat till den engelska varianten. Sånt här kan göra mig galen!

2009-08-30 @ 00:07:43

Kasta in ett par rader!:

Namn:
Jag vill vara kvar!

En sån där E-postadress varsegod: (publiceras ej)

En sån där URL/Bloggadress varsegod:

En sån där kommentar varsegod:

Trackback