[ [ Aldrig varit med om det förr! ] ]


Var och hälsade på Johan idag. Drack ett par koppar kaffe och ritade gubbar med en lampa och hans systemkamera.
Han börjar jobba om en halvtimme så vi gick från han samtidigt vid 22 tiden.

Vi går genom en park. Vimsig och blåögd som man är hajjade ju en annan inte ett jota...

Längre fram var det som en liten korsning där jag tydligen skulle ta vänster och han dra åt höger (första gången jag är hos han efter att jag flyttat in där jag bor nu)

Han stannar cykeln, kollar runt och ser skum ut. Snett framför oss över en gräsmatta går en kille, som tidigare gick bakom oss på cykelvägen. Han vänder sig om och kollar på oss med jämna mellanrum, och beter sig allmänt jävla skumt.

Då berättade Johan att den killen hade stått i en lekpark och tydligen gått ut därifrån precis efter att vi gick förbi! Hmm....!?

Johan hade lite tid på sig, så han följde med mig en bra bit efter det. Det säger jag tack för!




Kommentarer
Postat av: Ellinor

Usch så hemskt.. Man kan fan inte vara ute själv överhuvud taget snart! När det är mörkt ute vänder man sig ju om stup i ett för å kolla om nån e efter.. Jävla svin..

2009-12-10 @ 23:51:32
URL: http://ellinorsogonblick.blogg.se/

Kasta in ett par rader!:

Namn:
Jag vill vara kvar!

En sån där E-postadress varsegod: (publiceras ej)

En sån där URL/Bloggadress varsegod:

En sån där kommentar varsegod:

Trackback