[ [ Kom hem med ett leende ] ]


Har varit en skojjig dag idag, fast det egentligen inte hänt nåt vidare särskilt. Men jag vet inte om jag har utstrålat nåt idag eller vad det nu kan vara.

Först i förmiddags kom syrran inbrakandes på jobbet med Sonny i släptåg, och skulle tjinga våran toa en sväng. Hon har praktik nu och slacker som hon är så är hon för lat så hon åkte med mamma förra veckan, men orkar inte med henne för mkt, så hon åkte med Sonny denna v. Jag blir lite arg på allt  Det där som aldrig hände när jag ser han, men ändå blir jag varm när jag ser han, eftersom han är den han är, och fortfarande är den hetaste killen jag vet än så länge..:)

Senare på dagen kom det in två snubbar som skulle kolla ventilen. Eftersom ALLT är som det är, så kan jag sätta min morsa på att ena var 87a (just BECAUSE haha!) och att den andra var 40+. Men.. Såg jävligt bra ut båda två ;)
När dom skulle gå, så fick jag en speciell blick av den äldre, som jag reagerade på! Självklart vart ju jag röd som en tomat och båda log lite roligt :)


Nyss var jag på Ica. Nu kommer jag till det som jag verkligen inte kan släppa! Killen i kassan. (som för övrigt är skitsöt! och säkerligen också är 87a! haha) Det blev nåt strul med mitt kort och deras maskin, så han fick ta mitt leg. Han försökte lite och den vägrade samarbeta, varpå då han säger nåt i stil med:  "Nej.... mickan.. det verkar inte fungera alltså.."

Mickan..?!

Trots att det är en rätt fånig grej, så vart jag så ställd, så jag inte hörde vad han sa efter det hahah. Började fundera som fan.
Vet han vem jag är och gjorde en liten fuling?
Eller drog han bara en chansning om att jag kallades Mickan, och hade rätt? Jag menar, det finns ändå Mickis, Micka, Micki, Kela, (?) osv.
Eller är det tom så att han kanske spanat in mig under detta år jag vart in där eller nåt, och tyckte att "Neh! Nåt måste jag fan göra nu!" och finstartade med att säga mitt smeknamn..? :)

Sen skulle jag hämta ut ett paket och då säger tjejen -som också heter mikaela- att jag inte behövde visa leg den här gången för att jag hade sånt fint namn. woop! woop!


Så jag var bara lite allmänt glad sen när jag traskade hem..




Kommentarer

Kasta in ett par rader!:

Namn:
Jag vill vara kvar!

En sån där E-postadress varsegod: (publiceras ej)

En sån där URL/Bloggadress varsegod:

En sån där kommentar varsegod:

Trackback