[ [ ...Day 2... ] ]



Precis ätit mig en tallrik blåbärssoppa & cornflakes i Mitt kök... hihi.. Så mysigt så..

Snart kommer farsan o plockar upp mig så vi kan glida iväg till Ikea och införskaffa oss lite stuffs till köket..
Fan vad det här går värdelöst märker jag... Neh.. Jag skiter i det här nu.. Vem FAN bryr sig om jag ska till Ikea eller äter blåbärssoppa eller inte!? *snark*
På återseende (när jag har nå roligare o blogga om)
3 min senare:

jaa...Jag kan ju för tusan lägga upp lite bilder kom jag på! Har inte så många ännu, men min badrumsdörr är så jävla stencool så den var jag bara tvungen o knäppa kort på :)

             
             

och sen för övrigt så ska vi inte alls till Ikea.... helt jävla sanslöst -.- SÄger han NU när han kom.... tack för den... *fett arg*





Kommentarer
Postat av: Grandinar'n

Svar:

Det är en utav dom nya butikerna på övre plan. En barnklädesbutik.

2009-01-06 @ 17:28:56
URL: http://ceekaay.blogg.se/
Postat av: Mickan

Ja kunde tänka mig att det var nån av dom nya.. vad heter den?

2009-01-06 @ 18:27:25
URL: http://schnajjgol.blogg.se/

Kasta in ett par rader!:

Namn:
Jag vill vara kvar!

En sån där E-postadress varsegod: (publiceras ej)

En sån där URL/Bloggadress varsegod:

En sån där kommentar varsegod:

Trackback