[ [ en god gärning ] ]



Idag ringde det en tjej på min säng-annons på blocket.. jag glömde dock skriva bredden på den såklart, och det visade sig då tyvärr också att hon var ute efter 160.. och inte mina ynka stackars 140 cm.... haha...då blir nån annan glad ist..
Det flummiga är att jag nämligen igår såg en EXAKT likadan sängstomme som min, och just 160, och dessutom 200 kr billigare än min, så då hänvisade jag till den istället :)

då kände jag mig snäll..... jag hade lika gärna kunnat strunta i det av ren jävulskap för att hon inte köpte Min... Men icke! :)



Jag hoppas jag får svar på smset till Maria.. Tänkte på henne idag och insåg hur länge sen det var man träffades/hördes.. Hon som är så jävulskt rar! tråkigt att kontakten rann ut i sanden.. jag "tog mod till mig" och birthday-ade henne och fick fram vart hon bor idag, och hennes nummer på hitta.se :) ännu inte helt 100 % att det är rätt, men jag kan nästan svära på det... jag kände igen numret en aning, hon har förmodligen kvar samma gamla nummer... Undrar vad hon gör nu förtiden..?
Bor i en villa med en pojkvän kanske.. kanske rent utav är gift! kanske kids... det har hon förmodligen.. hon är ju ändå 34 i år liksom.. men men... det återstår att se :)


Godnatter allesammans!




Kommentarer

Kasta in ett par rader!:

Namn:
Jag vill vara kvar!

En sån där E-postadress varsegod: (publiceras ej)

En sån där URL/Bloggadress varsegod:

En sån där kommentar varsegod:

Trackback