[ [ Hahaha ] ]



Min bror är ju fan helt körd...:)
Sitter och läser igenom mina sms och hittar bland annat det här från Thessan:

"Hahah din bror e lite rolig.. Han satt och rökte vid simhallen o jag klev av bussen. Han springer efter för att säga hej.. Vad fan tror du han sa? "-Oj, fan vad dina pattar har växt o aa.. jag ville bara säga hej.." Hahaha"

Lilla Wille... varför blir jag inte förvånad längre....hmmm... *asg*



Kan ju även bjuda på Toves svar från i påskas när jag var med mamma på hennes jobb, vi körde i diket med lastbilen och står där i flera timmar ^^
"Hahah jag garvar seriöst på mig, så jävla sköna ni är!! ja men lycka till och hoppas ni slipper spendera hela påsken i diket ;) "
Faktiskt ganska komiskt hela grejjen... vi hade huset vi skulle leverera till, tvärs över åkern, men vi kom ingenstans! och ännu smaskigare när puckot drygt ett halvår innan hade kört ut med långtradaren på en sank-åker och förstört en massa mark, bärgningsbilen inte orkade o drogs själv ner i skiten, en 2a bärgnings behövdes, OCH för att sedan visa sig att markerna tilllhörde HM-ägarnas xD

LOL 10 gånger om....


                       





Kommentarer

Kasta in ett par rader!:

Namn:
Jag vill vara kvar!

En sån där E-postadress varsegod: (publiceras ej)

En sån där URL/Bloggadress varsegod:

En sån där kommentar varsegod:

Trackback