[ [ nää no shit... ] ]



Som jag skrivit tidigare (eller det kanske jag inte alls har föresten...men skit samma) så brukar grannen vägg i vägg ha typ 2dagars-partaj fred och lör varje helg sen jag flyttade in..

Jag hör vad dom spelar och brukar sitta i min ensamhet och sjunga med.. unga tjejer med klackande skor som far utanför mitt köksfönster när dom springer fram och tillbaka i loftgången, skrik och gap innifrån lägenheten, tjoande, dunk och jag vet inte allt vad fan dom sysslar med egentligen där inne...

Idag kollade jag upp efternamnet på dennes dörr, gick sen in på birthday.se och kikade vad denne figur har för ålder, kön osv osv...
Haha.. Jo man tackar.. En kille, född 88 (alltså 21 bast..hmpf) Känns som att det säger allt om dessa partyn typ varenda helg... Och förmodligen då, brudarna som fladdrar fram o tillbaka är väl i syrrans ålder då kan tänkas...

Sometimes I just love www.birthday.se......:)




Kommentarer
Postat av: Veronica

Ja om hon skulle gått på dagis imorrn ;-)

Det är bra att det går att lura i henne på något sätt iaf hehe.

Hur trivs du i nya lägenheten då?

2009-01-22 @ 22:14:14

Kasta in ett par rader!:

Namn:
Jag vill vara kvar!

En sån där E-postadress varsegod: (publiceras ej)

En sån där URL/Bloggadress varsegod:

En sån där kommentar varsegod:

Trackback