[ [ 26 år och ännu mer 'vuxen' ] ]


Haa haa! Trodde ni på det eller!? :)

Kommer aldrig ske. Bara in the papers!

Nu har människorna varit här, ätit av mina ASGODA tårtor (Blev chockad själv över mitt aptitliga mästerverk) och jag själv är numera några kannor kaffe fattigare MEN 1300 kr rikare och ett år äldre. Lovely!
Ja... inte om att jag är ett år äldre alltså... om pengarna god damnit.. pengarna!

Syster med bihang har precis begett sig ner mot Skara sommarland på husvagnsemester. Dom har vart tillsammans 1.5 månad men skippar kärleksweekend i Rom för en husvagnsweekend i Sverige!
Det går ju det med...  *haha*

Snart kommer Linda och vi ska dra några cigg över en film.


Kommentarer

Kasta in ett par rader!:

Namn:
Jag vill vara kvar!

En sån där E-postadress varsegod: (publiceras ej)

En sån där URL/Bloggadress varsegod:

En sån där kommentar varsegod:

Trackback