[ [ BITTER! ! ] ]


Jag är så bitter. SÅ bitter! Vi stog och lyssnade på Talang programpunkten i P3 tidigare idag. Folk får ringa in och härma nåt dom kan.
Anna tyckte jag skulle ringa in och härma Mia Skäringers karaktär Jennifer Samuelsson aka. Gulletussan.
Jag var osäker på om det skulle vara tillräckligt skillat att härma en karaktär för att få komma med. Direkt efter ringde det in en brud som till vår förvåning skulle härma just Gulletussan!
Och hon sög!!  Emellanåt var det ju inte ens rätt dialekt för fan!! :O

Jag var ju tvungen att Äga människan så jag ringde in och sa som det var.
Hon i växeln asgarvade efteråt  *haha* hon tyckte nog likadant antar jag ;)
Jag hann tyvärr inte komma med för jag ringde så pass sent.
MEN DEN DÅLIGA BRUDEN KOM 3:A!! 
Tror jag allvarligt talat går och tar livet av mig..

Jag hade ju tagit hela skiten för fan!
Jag tänker fan lägga in ett klipp nån gång så ni får bevis på skiten! Sådeså!


Kommentarer

Kasta in ett par rader!:

Namn:
Jag vill vara kvar!

En sån där E-postadress varsegod: (publiceras ej)

En sån där URL/Bloggadress varsegod:

En sån där kommentar varsegod:

Trackback