[ [ Vad är det som händer!? ] ]


I can't believe it!
Jag blev full igår på 3 öl och 2 halva glas vin!
Och ännu värre är att...

J a g   n ä s t a n   ä r   l i t e   b a k i s   i d a g ! !  :O

Fan vad illa känner jag. Men det kan inte finnas nån annan förklaring än att jag faktiskt fick mens igår. Då brukar jag bli mycket mer lättpåverkad.. Men så Här..? uj uj..

Vi var på fest i Enköping igår. Totalt oplanerat. M och J skulle kankse kommit förbi här. Jag stog och stekte hemgjorda köttbullar i godan ro när jag messar till henne om dom ville komma på kaffe. Hon ringer upp och säger att dom ska på en fest och är på väg hem till mig för att hämta J's sprit. Frågar sen om jag ville hänka på. Och till min lycka insåg jag 
"tjaa.. why not! Jag är ju sminkad, har inget planerat ikväll, jag har 3 öl kvar fårn förra helgen.. Soure!"

Så dom drog hem o duschade. Plockade upp mig på vägen dit, och sen bar det av. Väl framme mötte vi upp David som åkte med oss ut. Festen var i en sommarstuga i skogen på en kolsvart tomt, med partytält och ljusluktor.
Och dass........ (alt. kissa ute)

När jag kom hem inatt hade jag en platt insekt i trosan.. och brevid låg några ben... haha.. majjsigt..



Och David höll fan låda hela kvällen.. Tillslut blev det rätt drygt.. :P



Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag vet hur det känns att blå full så lätt. Man förstår inte riktigt att man är så full som man är eftersom att man inte tror att man ska vara det och sen kommer man ihåg hur fel allting blev dagen efter...



Ja, jag smygröker för pappa. Han behöver inte veta vilken dum flicka jag egentligen är. Han vet att jag röker men jag kan gissa att han uppskattar att jag fortfarande försöker dölja det... Det är mycket han inte vet om mig och jag vill att han ska tro att rökningen är det värsta med mig. hahahahaha

2009-07-20 @ 06:46:02
URL: http://plasthorisont.blogg.se/
Postat av: Ellinor

Gravid nä.. om det vore så väl =)

Hahaha! Insekten tänkte väl att här va det varmt å gött.. och så mosar du den stackarn!! :D

2009-07-20 @ 08:36:48
URL: http://ellinorsogonblick.blogg.se/

Kasta in ett par rader!:

Namn:
Jag vill vara kvar!

En sån där E-postadress varsegod: (publiceras ej)

En sån där URL/Bloggadress varsegod:

En sån där kommentar varsegod:

Trackback