[ [ Börjar ordna upp sig...! ] ]



Det är bra att ha en syster som är skillad på PS...

...För nu var det klart! Eller nja.. nästan då.. Liiiiite finjustering kvar.. som tex en liten signatur efter varje inlägg och förhoppningsvis nytt teckensnitt i inläggen (om det går) och dyligt.. Men vi får simma lugnt helt enkelt och ta en bit i taget... hon bor ju som sagt här nu en stund igen, så hon har ju hela Mina jobbdagar på sig att roa sig med min blogg under tiden jag är borta! :P

Titta så fin hon har gjort min blogg! Det tackar vi för.. Tack Tack!


Nu blir det lite firande med några plattor Noblesse, ett par donuts, några glas cola och  Djävulden bär prada haha

Soo long babies!




Kommentarer
Postat av: Veronica

Supersnyggt ;-)

2009-03-11 @ 07:43:02
URL: http://vera82.blogg.se/

Kasta in ett par rader!:

Namn:
Jag vill vara kvar!

En sån där E-postadress varsegod: (publiceras ej)

En sån där URL/Bloggadress varsegod:

En sån där kommentar varsegod:

Trackback