[ [ 3 tjejer och ett 'tåg' ] ]


Säkert bara jag som tycker att det är kul... men drog lite på munnen när jag gick, och garvade inombords..

Var nyss på promenad hem ifrån affären.
Går förbi en tjej, vars kompis går ett par meter framför. Går även förbi denna tillslut. Efter ett tag märker jag att dom har Ännu en kompis som går typ 5 meter längre fram

Dom bakom mig börjar jiddra:
- Varför går du så jävla segt för!?
- Men det är ni som går snabbt va fan!

Hon allra längst fram börjar yla åt dom andra:
- Men hallå!! Kommer ni eller?!
- Men va fan går du så jävla snabbt! Man går tillsammans hallå!
- Vi är ju ändå framme nu va fan! orka...
- Men vi går ju som ett fucking tåg va fan!! kom igen..

Nån annan tillägger på deras jiddrande:
- Det är så Där JAG känner mig när vi går på stan så du ska fan inte klaga!!


Och för att tillägga- Dom var inte svenskar!
Därav alla dessa  "va fan!" , "fucking" och  "hallå!"
säger bara lol...


Kommentarer

Kasta in ett par rader!:

Namn:
Jag vill vara kvar!

En sån där E-postadress varsegod: (publiceras ej)

En sån där URL/Bloggadress varsegod:

En sån där kommentar varsegod:

Trackback