[ [ Helvetet på fel sida ] ]


Jag har kommit på en 'sprakande' idé idag.
Helt onödigt, men allt för att jag oftast inte har så mkt att skriva om.

Idag undrar jag
Vad händer om helvetet hamnar på fel sida?
Blir helvetet då det nya himlen?
Eller åker man Ner till himlen när man dör då?
-Går då efter att Jag INTE kommer hamna i helvetet- (himlen?)
*haha*

HIMLEN. Vilket fult ord.
Skrev det lite för många gånger för att det Nu ska låta som ett normalt ord i mina öron.




Idag lämnade Nadia oss :(
Nej, inte lämnade lämnade- utan hon jobbade sin sista dag!
Den hyndan sa upp sig! Vilken jävla stil... hmpf..


We'll think about you honey! :D



Kommentarer
Postat av: Nadia

Hallåj!! Kände att jag var tvungen att uppdatera mig och kolla hur det är med dig!! Och allt verkar ju kanon! Miss u! Hälsa brudarna!



Kramiz <3

//Nadia of Star Lounge

2009-11-05 @ 19:07:55
URL: http://www.starlounge.nu

Kasta in ett par rader!:

Namn:
Jag vill vara kvar!

En sån där E-postadress varsegod: (publiceras ej)

En sån där URL/Bloggadress varsegod:

En sån där kommentar varsegod:

Trackback