[ [ nåväl.. vad e en bal på slottet.. ] ]


Jag orkar inte åka hem.. But I have to.. Saatana!
Det regnar... spöregnar.. grått.. trist och kallt..
VÄLDIGT lockande just nu, att stanna kvar här och slagga över natten!
Möjligheten erbjöds ju tidigare, men jag kan inte vara kvar..
Hmpf... om det inte vore för att stereon går igång kl 07.30 imorgon bitti på jävligt hög volym..
Känns inte OK att låta den gå för fullt heela morgonen tills alla 3 skivorna spelat till sitt slut- så grannskapet får adhd..

Jag Själv skulle få det iaf...
Jag skulle då bli 'den där' grannen som ingen vill ha
PMS-KOSSAN!

Men.. Lite vatten har väl ingen dött av? eller....


Kommentarer

Kasta in ett par rader!:

Namn:
Jag vill vara kvar!

En sån där E-postadress varsegod: (publiceras ej)

En sån där URL/Bloggadress varsegod:

En sån där kommentar varsegod:

Trackback