[ [ säger då det.. Orka reflektera! ] ]




\\VIRUS// jag vet att jag inte är bäst säger (23:58):
mickan ?

*Mickan* Kan fan inte sluta garva!! haha säger (23:58):
japp?

\\VIRUS// jag vet att jag inte är bäst säger (23:58):
jag kom på en sak nu

*Mickan* Kan fan inte sluta garva!! haha säger (23:58):
mhm.. ?

\\VIRUS// jag vet att jag inte är bäst säger (23:58):
en ide

\\VIRUS// jag vet att jag inte är bäst säger (23:58):
nu fick jag en konstig ide igen om man sätter en symaskin på en rullator och får den å driva den måste man ha körkort på den då eller räcker de


Varför blir jag inte förvånad haha...  men.. Thats MY broh...


Kommentarer
Postat av: Mimi

Hahaha vilket arsel :D

2009-05-09 @ 16:56:25
Postat av: Mickan

Haha menar det... xD

2009-05-09 @ 18:48:38
URL: http://schnajjgol.blogg.se/

Kasta in ett par rader!:

Namn:
Jag vill vara kvar!

En sån där E-postadress varsegod: (publiceras ej)

En sån där URL/Bloggadress varsegod:

En sån där kommentar varsegod:

Trackback