[ [ Inbrott ] ]


Jag tror visst bestämt att jag har haft inbrott på bloggen min, minsan..

Gärningsmannen (eller kvinnan. hm..) lämnade efter sig en pippidocka.


Men detta inbrott fick mig att garva som tur var. Efter några panikfyllda minuter i försök att fatta mig på det nya msnhelvetet (aargh!!!) Jag var tvungen att uppdatera till det nyaste för att kunna fortsätta, och jag gillar det  INTE !!
Jag hade det en liten liten sväng för ca ett år sen, men bytte tillbaka efter en dag, för att jag spydde på skiten, så gissa om man blev ledsen när man var TVUNGEN att ha det nu! :(



Men hur som helst ska iaf Jag fira helg nu, dissa msn en stund och höja det -just nu pissiga- humöret igen.

Tjing!



Kommentarer

Kasta in ett par rader!:

Namn:
Jag vill vara kvar!

En sån där E-postadress varsegod: (publiceras ej)

En sån där URL/Bloggadress varsegod:

En sån där kommentar varsegod:

Trackback