[ [ Bättre sent än aldrig... ] ]


kan man kanske säga om det här. Men jag trodde det var avslutat.

Fick ett samtal igår när jag satt och precis skulle kolla på
The Shining.
Det var ett nr jag inte kände igen... hmmm...
Det visade vara en Patrik jag strulade med på Flurran i början av Januari helgen efter att jag flyttat in här! haha.
NU hör han av sig, 10 månader senare! jo men. jo men.. visst..
Snacka paff man blev när det gick upp för mig vem fan det var.

Varför har han kvar mitt nummer liksom!!?

Vi hördes ju ingenting alls efter den kvällen. Inte ens ett ynka mess slängde nån av oss iväg (har jag för mig iaf) Jag fick inga bra vibbar av han. Inte på det viset men vi var så jävla olika. Han var för fin i stilen för mig. Jag kände mig som en liten ghetto fjortis. Så jag la ner det där redan på Flurran. Men tydligen efter att han fått mitt nr iaf då... hahah..


Ikväll kommer Linda och vi ska goffa :)



Kommentarer
Postat av: Veronica

Ja hon har faktiskt varit jätteduktig och suttit kvar hela filmen.

Hon tycker det är så häftigt att gå på bio och så älskar hon Laban.

Hon är väl för upptagen av sitt godis också kan jag tänka mig :-)

2009-10-31 @ 14:38:20
URL: http://vera82.blogg.se/
Postat av: Veronica

Ja själva grejen att bara åka buss in till stan är ju en upplevelse för dom små :-D

därför tänkte jag att det bara skulle vara hon och jag.

Mammadotter mys :-D

2009-10-31 @ 15:54:43
URL: http://vera82.blogg.se/

Kasta in ett par rader!:

Namn:
Jag vill vara kvar!

En sån där E-postadress varsegod: (publiceras ej)

En sån där URL/Bloggadress varsegod:

En sån där kommentar varsegod:

Trackback