[ [ Spoookey...! ] ]






Jag får rysningar bara jag ser det här klippet (Alla klipp som den här killen lagt ut på tuban. Saremy127 )

Jag vet, det är ju ett lite skumt ställe att härja i på nätterna liksom, men det KAN inte finnas nåt skrymsle där en person skulle kunna komma in! Jag tror verkligen inte det är fake alltså. OCH jag skiter ner mig totalt.

Kollar man så ser man ju att det inte är nån som håller på å bökar där inne (då en person troligtvis inte skulle kunna vara smidig i det där lilla utrymmet) annat än små rörelser från 'nåt' ! Det tynar ju för fan bort efter några sekunder sen också!
Och hur förklarar man det då??
...då jag reagerat på det som jag tycker tyder på att det inte kan vara fake, att mellanrummet mellan dörröppningen och hyllorna där inne, är WAY TOO jävla kort för att en person ska kunna låtsas tyna bort (och i själva verket tex backa sakta bakåt). Backar man där inne, av det avståndet att döma, så skulle man fortfarande synas.


Och för att det snart är creepy Halloween så bjuder jag på ett orange klipp ikväll..

Tack och hej för mig!




Kommentarer

Kasta in ett par rader!:

Namn:
Jag vill vara kvar!

En sån där E-postadress varsegod: (publiceras ej)

En sån där URL/Bloggadress varsegod:

En sån där kommentar varsegod:

Trackback