[ [ Stella- en egen genre ] ]


Haha.. Stella. Hon är ju bra rolig alltså.

Stella: Jag ska gå och ta ut en hundring minus. Banken har varnat mig för att göra det igen. Sist jag pratade med dom så sa hon "Jag ser att du tagit minus varje månad i ett helt år, om du gör det igen kommer vi spärra ditt kort" Men jag har gjort det 3 gånger sen dess.

Linda: Men.. haha! hur vågar du?? Vad fan gör du sen när dom verkligen spärrar ditt kort då!?

Stella: Nej då byter jag bara bank!


Sen efter bion, kl typ 23.30 då vart hon akutsugen på tonfisk, så vi sprang och letade tonfisk i en halvtimme på stan en lördagkväll halv tolv. hahah...


Men vi gillar't. Finns bara en som hon :D



Kommentarer

Kasta in ett par rader!:

Namn:
Jag vill vara kvar!

En sån där E-postadress varsegod: (publiceras ej)

En sån där URL/Bloggadress varsegod:

En sån där kommentar varsegod:

Trackback