[ [ STORhandlat eller? ] ]


Det kan man lugnt påstå haha.

Åkte med J och M igår och storhandlade, dom hämtade mig på jobbet. Först rullade vi iväg till Willys, där jag bara köpte deras asgoda vitlöksbaguetter, men J handlade. Smakade även en rejält god ost! Kunde påminnas om Feta men mildare och gräddigare smak! WE LIKE!  Apetina classic hette den för er som är intresserade.

Sen rullade vi vidare till Maxi där Jag skulle handla, och J handlade ännu mera. Eftersom jag gick i min egna värld så uppmärksammade jag inte direkt vad han plockade på sig.
Men.. det visade ju sig när vi kom hem, när jag o Mimi packade upp hans kassar när han var iväg o hämtade sprit. hahah..

Det var sjukt! Vi stog bara o garvade. Människan hade 8 kassar! Och det fula var att hälften av det han köpt mest av, hade hade han redan hemma i frysen. Vi fick möblera om nå fruktansvärt, och vissa varor fick inte plats i frysen ens.


Sen unnade vi oss entrecote, pommes, chili-bea och en god sallad ;9
Fast lite vääl sent... men det tar vi nån annan gång... hrm hrm... hehe..




Kommentarer

Kasta in ett par rader!:

Namn:
Jag vill vara kvar!

En sån där E-postadress varsegod: (publiceras ej)

En sån där URL/Bloggadress varsegod:

En sån där kommentar varsegod:

Trackback