[ [ Underbart! ] ]


I cant believe this! It's wonderful!

Det är två.. TVÅ filmer på raken ikväll från 22.15 som jag vill se! Jag har suttit och febrilt letat efter kanaler som visar filmer dom senaste dagarna, för jag är så jävla trött på alla dessa jävla serier om radarstyrda hollywoodfruar, folk som inte har hjärnceller nog att hålla i sina pengar på rätt sätt, sitcoms, sjungande ungdomar och kändisar och allt vad fan det är! Jag vill ha mer Filmer på tv för sjutton gubbar!

Och ena har jag aldrig sett och den andra såg jag sist för 6 år sen. Wehoo!




Köpte vinterskor häromdagen föresten som jag hämtade igår.
Eller.. ja.. haha.. snarare  beställde....:P

 

 


Kommentarer

Kasta in ett par rader!:

Namn:
Jag vill vara kvar!

En sån där E-postadress varsegod: (publiceras ej)

En sån där URL/Bloggadress varsegod:

En sån där kommentar varsegod:

Trackback