[ An ordinary day, but.... ]


Jag har gjort det IGEN.
Varit på väg att gå hem från jobbet i jobbartofflorna.
Dom är inte mina, dom är 4 strl för stora och jag har strumpor på mig. EJ okej!
Förra gången blev jag iaf hejdad i dörren  "Men mickan.. ska du gå hem i tofflorna eller?"
Men idag hann alla sticka iväg, jag och Monica hade precis låst och larmat och jag sa hejdå och pinnade iväg.
Ca 30 meter senare inser jag att det drar oroväckande mkt om fötterna.
Monica skulle precis hoppa in i bilen, så jag fick panikskrika, då det dessutom är hon som hade nycklarna.
Hahah. Får nog gå och lägga mig tidigare ikväll.

Och! Aldrig mer jobba i tofflor. Nästa gång kanske det regnar. Vem vet.


Kommentarer
Postat av: F

hmm kunde varit jag...

2010-04-14 @ 19:04:39
URL: http://dagligdags.blogg.se/
Postat av: Tokiga Pandan

Jag glömmer alltid att ta av mig dem där blåa skoskydden från tandläkaren. Halvvägs hem upptäcker jag dem. (Då är det inte lika konstigt med alla undrande blickar längre..) ;)

2010-04-14 @ 19:50:50
URL: http://tokigapandan.blogg.se/

Kasta in ett par rader!:

Namn:
Jag vill vara kvar!

En sån där E-postadress varsegod: (publiceras ej)

En sån där URL/Bloggadress varsegod:

En sån där kommentar varsegod:

Trackback