[ Argbiggan no 1 ]


Jag måste nog söka hjälp.
Seriöst talat faktiskt. Typ kolla om jag lider av nån slags brist eller så.
För jag är så förbannat schizofren i humöret så det är inte sant!
Idag har det varit helt knas. Ena minuten har jag vrålat och fått agroutbrott och allmänt hatisk mot allt.
Andra minuten har jag garvat så tårarna sprutat, åt ingenting! 0.o

Men hur som helst, på tisdag ska vi göra upp en grej på jobbet bara för kul.
Vi ska ställa en varsin mugg för oss fyra som ska vara med.
För varje gång man svär ska man lägga en krona i muggen (tyckte jag) eller en femma (tyckte dom)
Grejjen är ju nu att jag svär i precis varenda mening jag säger (vare sig arg eller inte), så mamma skämdes öronen ur sig över mig på julafton -08 tex. Så det kommer bli en TUFF match för mig :S


Dagens citat av Anna, i diskutionen om vilken dag vi skulle göra det:

"Nej Mickan, på måndagar är du så arg så det kommer bli dyrt för dig, så vi tar tisdag"

Snällt tänkt av henne, eftersom det faktiskt ÄR så hahahha..



Kommentarer
Postat av: Ellinor

Jadu.. Lycka till säger jag bara! Jag skulle aldrig palla ;)

Men hörru.. har du ätit p-piller nån gång? Var det nån skillnad på humöret då? Jag funderar på att börja, fast jag verkligen inte vill egentligen. Det e samma sak här med svängigt humör och för mycket mensvärk.. så vafan gör man? Jag säger som jag alltid gjort.. VARFÖR BLAV MAN INTE KARL???

2010-04-29 @ 21:29:27
URL: http://ellinorsogonblick.blogg.se/
Postat av: Ellinor

Ja det e bra att man kan stava oxå..

2010-04-29 @ 21:30:37

Kasta in ett par rader!:

Namn:
Jag vill vara kvar!

En sån där E-postadress varsegod: (publiceras ej)

En sån där URL/Bloggadress varsegod:

En sån där kommentar varsegod:

Trackback