[ Dating in the dark ]


Shit. Har precis kollat på mitt första avsnitt av Dating in the dark.
Haha herregud vilket jobbigt program!
Det var kul, jag ska fortsätta kolla på det, men det var ändå det värsta jag sett alltså.
Å deras egna vägnar!

Ena paret valde att gå båda två, men två av killarna väntade :(
Så alla tre tjejer var missnöjda med sin date.
Det var så hemskt att se hur dom två killarna stog där på balkongen o såg sin date gå ut ur porten o lämna huset!
Ena tyckte killen såg ut som Shreks lillebror.
Jag skulle själv inte heller nappat, men en lillebror till Shrek var riktigt överdrivet ytligt sagt måste jag säga

Man var ju själv lika nervös som dom!



Kommentarer

Kasta in ett par rader!:

Namn:
Jag vill vara kvar!

En sån där E-postadress varsegod: (publiceras ej)

En sån där URL/Bloggadress varsegod:

En sån där kommentar varsegod:

Trackback