[ Dom går för långt!! ]


Det är ju själva fan att det ska vara reklam Två gånger inom loppet av en halvtimme på 3an och 5an!
Klockan är 21.30 och nu är det den andra reklamen sen Lyxfällan började kl 21.

Det går ju tex inte att kolla på film på tv längre.
Jag Gör det, men det är inte ett dugg kul. Och inte tala om skräckfilmer.
Det lilla unset av skräck man lyckas uppnå, försvinner på mindre än 5 minuter för att det helt plötsligt blir 10 minutersreklam.
Sen råkar man göra nåt under tiden som drar ut lite på tiden, och när man kommer tillbaka så är reklamen där Igen!
Typ..


Kommentarer
Postat av: Jeanette

sv: Koftan bestämde jag mig för att behålla sen så den åkte in i garderoben igen :)

Klänningen är fin, men inte min stil längre.

2010-04-08 @ 22:09:42
URL: http://nettanbutterfly.blogg.se/

Kasta in ett par rader!:

Namn:
Jag vill vara kvar!

En sån där E-postadress varsegod: (publiceras ej)

En sån där URL/Bloggadress varsegod:

En sån där kommentar varsegod:

Trackback