[ Hur kan en avstängd mobil alarma? ]


Jag låg och tänkte häromdagen  (en natt när jag skulle sova of course) och då slog det mig..
Hur fan kan alarmet ringa på mobilen om man har stängt av den??

Man kan ju inte lyssna på en skiva om stereon är avstängd..
Man kan ju inte kolla på tv om tvn är avstängd liksom.. Listan kan bli lång.
Jag får det inte att gå ihop på nåt vis alls. How the f...??

Och du som ännu inte upptäckt det måste isf vara tappad bakom en vagn! :P
Ja, såvida du inte är 10 år då kanske, och haft mobil övht, i ett år ungefär.



Snart kommer färdtjänsten. Kl 14 kommer stojebjoj och hämtar mig.
Sen 2 timmare senare blir jag heeelt själv med Loke i några timmar! :) Gosigosigosigosi


Kommentarer
Postat av: Petri

Faaaaaaaan, nu kommer jag inte kunna sova inatt kommer ligga o vänta på att mobiljäveln ska börja pipa, och undra över hur den lilla tomten inuti får igång allt så smidigt...... :)Mvh Petri

2010-04-11 @ 12:25:49
Postat av: Mickan

men det är rätt sjukt ju. är den avstängd så är den avstängd liksom.... (?) :/

2010-04-11 @ 13:16:34
URL: http://schnajjgol.blogg.se/

Kasta in ett par rader!:

Namn:
Jag vill vara kvar!

En sån där E-postadress varsegod: (publiceras ej)

En sån där URL/Bloggadress varsegod:

En sån där kommentar varsegod:

Trackback