[ Tur i oturen! ]


Arrrghh!!
Så stog man där i godan ro och gjorde mat. Stekte fläskfilé, hade klyftpotatis i ugnen..
Och så gjorde jag det jag inte får göra. Sätta på en platta till. Skulle göra kantarellsås.
Nepp. Proppfan gick! Jag glömde totalt bort att jag bara har 1 fas (tror jag det är).
Jag kan alltså inte ha 2 plattor och ugnen på samtidigt. För då krashar det. Nästan..
En jävla tur att jag hade proppar till övers!!
Annars hade man stått där utan middag tills imorn.

Men jag börjar smått lära mig iaf, sist det hände var ganska exakt 1 år sen.
Det var bara ikväll jag fick nåt hjärnsläpp verkar det som..


Kommentarer

Kasta in ett par rader!:

Namn:
Jag vill vara kvar!

En sån där E-postadress varsegod: (publiceras ej)

En sån där URL/Bloggadress varsegod:

En sån där kommentar varsegod:

Trackback