[ 'Ursäkta, lustgasen har inte gått ur ännu' ]


Det får fan i mig bli ett stopp nu på mina sena nätter!
Idag var jag på väg in på toaletten med kaffekoppen, och skulle hälla ut kaffet i toan.
Kom på mig själv när jag gått in och nästan stängt dörren.
What the?? Varför skulle jag ens stänga dörren om jag nu bara skulle hälla ut kaffet?
För nödig var jag ju inte heller. Haha så jävla dumt..
Om jag hade fått lustgas imorse när jag lagade min tand hade jag "åtminstone" kunnat skylla på att den inte gått ur kroppen ännu (efter sådär 7 timmar ;) Men det fick jag ju inte! Bara simpel bedövning..

Nån annan som gjort märkliga saker idag? :) Tell me tell me!


Kommentarer
Postat av: Ellinor

Haha det där känner jag igen :) Och morsan har oxå en ovana att gå in på toaletten med mjölkpaketet.. haha! Så står man där sen som en jävla idiot och kliar sig i huvet!

2010-04-15 @ 21:14:33
URL: http://ellinorsogonblick.blogg.se/

Kasta in ett par rader!:

Namn:
Jag vill vara kvar!

En sån där E-postadress varsegod: (publiceras ej)

En sån där URL/Bloggadress varsegod:

En sån där kommentar varsegod:

Trackback