[ Det var den helgen det.. suck.. ]






(Blev mest videos från igår)

Gårdagen gick jättebra, han var inte nå mycket ledsen.
Han gnydde lite på sin höjd ett par svängar bara. Men det hör ju till.
Men han ville dock varken ha välling, gröt eller vatten.
Han var väl lite kinkig för att han var så täppt i näsan lille plutten. Men vad gör det om 100 år..

Magnus sa till mig att dom skulle komma runt 20-21.
Jag tyckte dom kunde vara ute längre, när dom väl hade barnvakt.
Dessutom skulle jag ändå sova kvar också.

Två föräldrar på lyset dundrade in kl 00.30 haha. Men det gjorde ju inget!
Vi hade ju så trevligt vi två ihop iallafall :)



Kommentarer
Postat av: Veronica

Vem är det som ser ut som mig?

Maja? :-p

Man ser ju inte sånt själv.

2010-04-11 @ 15:42:14
URL: http://vera82.blogg.se/

Kasta in ett par rader!:

Namn:
Jag vill vara kvar!

En sån där E-postadress varsegod: (publiceras ej)

En sån där URL/Bloggadress varsegod:

En sån där kommentar varsegod:

Trackback